Friday, October 7, 2011

ყველანი ჩემი ჩათვლით

ათი წელია "ვსწავლობ" 
მე უკვე დიდი ვყოფილვარ !!
ჩემგან ითხოვენ დასერიოზულებას !! 
საკუთარი შეხედულებები მიეწყო ერთ_ურთს და მე ვაზროვნებ როგორც 
თქვენ(ეს ჯერ კიდევ საკითხავია)
მართალია ხანდახან ისეთი გაინავარდებს ჩემს წარმოსახვით სფეროში შეაფიქრიანებს სულიერს (არს კი ეს თავის ჭკუაზე?!WTF ?!)


ნებით თუ ძალით მე მაინც მე ვარ !!


არ მომწონს კლასიკური სტილი !!

ვერ ვიტან ზედმეტად მოწესრიგებულ ხალხს ,
"წესით უნდა ვკითხულობდე რომანებს , დავდიოდე გამართული , ვუკრავდე "ფორტეპიანოზე" , უფროსებს პატივს ვცემდე , ვსაწვლობდე ყველა საგანში დამანგრევლად , ჟარგონები ჩემგან შორს უნდა იყოს (ფუი ეშმაკს)  !! .... "და დაე ამატეთ ამ სიას ^__^ დამარიგეთ ,მე უგნურს (ჯერ რავიცი არსი წუთისოფლისა ; ))


*აიხედეთ მაღლა (_!_) ცა ლურჯია 


სულ ასეთი იყო (თუ მოინდომებ ყველაფერს შეძლებო ... აბა მიდით და შეცვალეთ მინდა მწვანე იყოს ; )) 



*ჩუმად უნდა ვიყო მაშინ როცა ყველაზე მეტად "მეყვირება"


სანამ დადგება ჟამი გამოცდებისა "მე" ვალდებული ვარ წიგნებს შევერწყა (დადებითმა სიომ დამტოვა) 

რამდენმა უნდა ჩააბაროს/ჩაიჭრას ?!
ჩემი მიზანიც ეს უნდა იყოს ჰო ?! ("ყველასი" ესაა და..)
-ნუ ეფარებით თუ შეიძლება ჩემს ფანტაზიის სხივებს ნათებაში !!



(მინდა უბრალოდ ხარბად ვსუნთქავდე სუფთა ჰაერს)


"იონები , მუხტები , ქლორწყალბადმჟავა(HCL_მარილმჟავა) , პირველი დათიშვის კანონი , " <--- ამათთან ერთად საკუთარი ემოციების კონტროლიც მასწავლეთ რაა : / 



და მაინც _ თქვენ პროტონები და ნეიტრონები ხართ  ჩემთვის(_!_) 



No comments:

Post a Comment