Tuesday, April 10, 2012

Dreams watching each other narrowly*

ჩემიდან გამომავალი უარყოფითი მოლეკულები
რომლებიც არღვევენ განზომილებებს და სხვების მელანქოლიებს ეჯახებიან
ოცნებებზე ფასდაკლებებს ვეძებ 
სულ მინუსები მესმის ,
და აი მე ვიწყებ სიამაყეს ჩემი ნაკლებით
იმით რაც გამოსასწორებელია / გამოუსწორებელია
ღამით ჩემთან მორფევსი მოდის.
სხვებთანაც მიდის 
თუმცა ჩემთან სიზმრებს აცარიელებს 
ემოციებში მტოვებს შეგრძნებებს მოკლებული
თითქოს ტკივილგამაყუჩებელი გამიკეთეს.


იცი ჰენრი მე როცა ფანქრით ვწერ საშლელს არ ვხმარობ და თუ რამე არ მომწონს უბრალოდ ხაზს ვუსვამ 
(და ამაზე სარკასტულად მომახალეს რომ ჩემ სიზარმაცეს უკვე განშტოებები გააჩნია)
*ვულგარულობას ახასიათებს ყველაფრის გამარტივება.
პარადოქსი ისევე ჩვეულებრივად ითქმის როგორც : ანარქია და აპოკალიფსი,
სიტყვაა , ასოებით / ხმოვნებითა და თანხმოვნებით \ 
მომაბეზრებელი ხდება თანდათან ყველაფერი
ბანალური პრელუდიები.
ეს სარეცხთან ერთად გაფენილი სველი რომანტიზმები


ამსტერდამის ღამის ცაზე შემჩნეული ვარსკვლავი რომელიც ჩემთანაც ჩანს , თუ პირიქით ეს ვარსკვლავი იქაც ჩანს .
უკვე სტატისტიკურად დადგენილია ჩემი სუნთქვა და მალე გამოქვეყნდება ინსტრუქციასთან ერთად 
.მე ჯერ კიდევ ვერ ვისწავლე საკუთარი აზრების რაციონალურად განაწილება.
შეიძლება ისევ მოვხვდე ცუდ დროს ცუდ ადგილას .


ჩემი მუზებს კი რატომღაც არაორდინალური ქცევა ახასიათებთ.
ან თვითონ არიან არაორდინალურები


whatever 
ჩემ სტილს ვერ ვღალატობ 
*ამ უარყოფითების გამოშვებაში მარტო ჩემი ქვეცნობიერი ხომ არარის დამნაშავე ?
შინაგანი გაორება კიარა მე უკვე გასამება მაქ ,
ამდენი კრიტიკა კიდე უკეთესობის მოლოდინითაა გამოწვეული 
უკმაყოფილებით კიარა ღმერთმანი
(მეორადი ოპტიმიზმის ძაბვები) 
იმ ლივერპულელ ოთხეულს ისტორია ვეღარ შეცვლის 
(All my life, though some have changed
Some forever not for better
Some have gone and some remain )
ბიოლთან საერთოს დანახვა და ბერჯერსისეული ცნობიერება
ისევ შენი ხათრით ჩავიდენ ცოდვებს კობეინ
და ბოლოს თქვენთვის ყველასთვის ნაცნობია რომ ჩემი ფსიქიკა უფრო მეტად მწვანდება .. )) 


No comments:

Post a Comment