Wednesday, July 4, 2012

რადიოაქტიური ატმო’სფერო’


დამთხვევები.
დამოღრუბლული ამინდები.
იმ დღეს ქუჩაში რკინიგზის მოპირდაპირე მხარეს მდგარ მიტოვებულ სახლს ვუყურებდი ინსპირაცია მომდგარი და ირგვლივ მოსიარულეები ჯერ მე შემხედავდნენ მერე შენობას. ვერც ვერაფერს მეუბნებოდნენ.
მინდოდა ჩემი და იმ შენობიდან გამომავალი გოთური ალების შეშინებოდათ. დაენახათ რომ მე იქ სილამაზე და ხიბლი დავაფასე.
იმათ რომ ცოდნოდათ მე ყოველ ღამე გამოუსწორებელ მიზანთროპად ვიქცევი და დილა დამცინავად მაბრუნებს ხოლმე რეალობაში.



მისტიკურად დავშორდები ხოლმე მიწას და ღამით ჩემთან შემომავალი არაამქვეყნიურ პეპლებთან ერთად დედამიწაზე ჯერ კიდევ შერჩენილ  უცნაურ ელფებს ვეძებ. they are inside us.
სასვე მთავრეობის დროს ჩემივე მალები მამტვრევენ.



სრულყოფილები და პითაგორას თეორიები ჩემთან ვერ მოვლენ , ეს მხოლოდ ვულგარულ ხალხს ახასიათებს , იმათ ვინც სხვების უკვე გამოკვლილს სწავლობენ , ციფრების და ფორმულების გარეშე ჩემი სამყარო მაცოცხლებს დამოწყენილობას არ მგვრის , თქვენი კი ლურჯად დაწერილი: 1, 2 ,3,4,5,6,7,8 და 9. მე 0 მიყვარს. მასზე გამრავლება გაყოფა სისულელეა_ო მასწავლეს და ამაში ჩემი თავი ვიპოვე. (ჩემს სიდიდეებში არც მოდაა და არც მედიანა. © 
ჩემმა აზრებმა და ინსპირაციებმა ყოველთვის უფრო მეტი იციან ვიდრე თქვენმა გარყვნილმა ფანტაზიებმა ... )))))
This is my unknow pleasure.
თქვენი რადიოაქტიური(სვასტიკიანი) ანგელოზი.
რადიოაქტიურ, ტოქსიკურ და მსგავს ნარჩენებთან კიდე ფრთხილად ბურჟუაზიავ .... ))))


No comments:

Post a Comment